Istoricul Traseelor

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Istoricul Traseelor

Mesaj  BogdanPetrini la data de Iulie 10th 2014, 12:22 am

Probabil unii călători s-au intrebat de ce în numerotarea traseelor se sare peste diverse numere. Avem 7,8 apoi 22. Avem 28 apoi 30. Și lista poate continua. Iată o listă cu toate traseele RATP care au existat în ultimii aproximativ 30 de ani și chiar câteva trasee proiect care nu au vazut "lumina zilei". Voi cu care din fostele trasee ați fi circulat?

P.S. Lista este deschisă. Oricine poate contribui la dezvoltarea ei, în special la traseele marcate cu sursă nesigura. Very Happy

Trasee de Autobuz
1. Cablul Românesc - Raf. Astra (cu variantele de traseu 1A 1B 1C 1D)
2. Gara de Vest - Gara de Sud
2B. Gara de Vest - Hipodrom
2S. Gara de Vest - Palatul Culturii
3. Pod Înalt - Bar. Unirii
4. Gara de Vest - Gara de Nord
4B. Vega - Hale Catedrală/Cimitir Bolovani (S-D)
În trecut: Gara de Vest - Hale
5. Spitalul Județean - Cart. Mihai Bravu
În trecut circula până la Feroemail
5B. Tasar/Sky Club - Cart. Mihai Bravu
6. Stația Paris - IUPR Teleajen
După introducerea Tramvaiului a preluat indicativul 104
7. Dorobanțul - Bar. Rudului
7B. Dorobanțul - Bar. Unirii - Bar. Rudului
8. Hale Catedrală - Cimitir Bolovani
9. Spitalul Județean - Hale - Bar. Bucov - Pod Blejoi  (Traseu Preorășenesc)
9B. Bar. Bucov - Pod Blejoi  (Traseu Preorășenesc)
10. Spitalul Județean - Bobâlna - Gara de Sud
11. Gara de Sud - Pădure Romînești - Intersecție Sat Moara (Traseu Preorășenesc)
11B. Gara de Sud - Sat Petroșani (Traseu Preorășenesc)
12. Convenții Petrobrazi
13. Convenții Petrobrazi
14. Biserica Sf. Vineri - Parc Bucov
15. Gara de Sud - Str. Andrei Mureșanu
16. Gara de Sud - Sat Popești (Traseu Preorășenesc)
17. Pod Înalt - Sat Strejnic (Traseu Preorășenesc)
18. Stația Paris - Sat Corlătești (Traseu Preorășenesc)
19. Gara de Sud - Com. Brazi (Traseu Preorășenesc)
20. Cina - Gara de Nord - Obor - Gara de Sud
21. Km5 - Comat
22/22B. Pod Înalt/Selgros/Auchan - Bar. Unirii
23. Stația Paris - Com. Berceni (Traseu Preorășenesc)
23B. Stația Paris - Sat Cătunu
În afara orelor de vârf, 23 și 23B se asigurau doar de la/până IUPR Teleajen
24. Spitalul Județean - Gara de Sud
După introducerea tramvaiului a preluat indicativul 101

25. Pod Înalt - Gara de Sud
După extinderea rețelei de troleibuz a preluat indicativul 202

25R. Pod Înalt - Torcători - Gara de Sud
26. Gara de Sud - Sat Ghighiu (Traseu Preorășenesc)
27. Stația Paris - Sat Pleașa (Traseu Preorășenesc)
28. Spitalul Județean - Uztel
29. Hale - Spitalul Județean - Com Blejoi - Sat Cocoșești (Traseu Preorășenesc)
30. Hipodrom - Republicii
31. Pod Înalt - Târgșor - Stăncești (Traseu Preorășenesc)
32/32B. Hale Catedrală - Protan
33. Spitalul Județean - Pod Înalt
34/34B. Pod Înalt/Selgros - Hale Coreco
După introducerea troleului a preluat indicativul 201

35. Lămâița - Palatul Culturii
În trecut a avut capăt de linie în centru la Omnia în dreptul parcării din spate, la Hale Catedrală și până de curând la Hale Coreco

35B. Bloc 39 - Palatul Culturii
În trecut a avut capăt de linie în centru la Omnia în dreptul parcării din spate, la Hale Catedrală și până de curând la Hale Coreco
36. Pod Înalt - Uztel
37. Spitalul Județean - Dorbanțul
38. Hale - Liceul Agricol Valea Călugărească (Traseu Preorășenesc)
39/39B. Pod Înalt/Hale Catedrală - Cart. Mitică Apostol
40. Hale Catedrală - Cart. Bereasca
40B. Hale Catedrală - Parc Bucov
41. Pod Înalt - Dorobanțul
42. Pod Înalt - Comat
43. Spitalul Județean - Gara de Vest - Cioceanu - Cimitir Bolovani - Uzuc - Gara de Sud
43B. Spitalul Județean - Gara de Vest
După introducerea tramvaiului a preluat indicativul 102

44. Malul Roșu - Gara de Sud
Traseu de autobuz până în 2006

44A. Xenia - Malul Roșu - Gara de Sud
44B. Malul Roșu - Uztel
44P. Malul Roșu - Petrotrans
45. Gara de Sud - Bărcănești - Sat Bătești (Traseu Preorășenesc)
În 2006 indicativul a fost folosit pentru convenția Hale Catedrală - Xenia

48. Malul Roșu - Comat
50. Malul Roșu - Dorobanțul
51. Pod Înalt - Uztel
52. Domnișori - Uztel
53. Bloc 39 - Gara de Sud
54. Malul Roșu - Cart. Bereasca
55. Pod Înalt - Cart. Bereasca
58. Spitalul Județean - Cart. Bereasca
59. Spitalul Județean - Hale Coreco
Similar cu traseul 101B care a circulat pe 01.07.2014

60. Biserica Sf. Vineri - Real Pleașa  (Traseu Preorășenesc)
61. Gara de Sud - Liceul Agricol Bărcănești
80. Gara de Vest - Ploiești Shopping City
90. Autogara Bereasca - Gara de Sud
Traseu Proiect care nu a circulat

91. Autogara Bereasca - Cablul Românesc
Traseu Proiect care nu a circulat

92. Autogara Bereasca - Pod Înalt
Traseu Proiect care nu a circulat

95. Gara de Vest - Muntenia - Auchan - Gara de Vest
95B. Gara de Vest - Auchan - Muntenia - Gara de Vest
104. Armoniei - Uztel
106. Gara de Sud - Uztel
222. Gara de Vest - REAL
300. Gara de Sud - PIP
301. Protan - PIP
302. Fero - PIP
303. Radu de la Afumați - PIP
304. Gara de Vest - PIP
305. Armoniei - PIP
306. Hipodrom - PIP
307. Pod Înalt - PIP
401. Hipodrom - AFI Palace
402. Lămâița - AFI Palace
403. Spitalul Județean - AFI Palace
444/444B. Mimiu - Gara de Sud/Bar. Rudului
445. Gara de Sud/Bar. București - Ploiești Triaj
800. Hale Catedrală - Sala Sporturilor (Traseu sezonier pentru Orășelul Copiilor 2014)

Trasee de Tramvai
28. Spitalul Județean - Uztel
Traseul de autobuz 28 a fost deservit de tramvaie în perioada lor de glorie

101. Spitalul Județean - Gara de Sud
102. Spitalul Județean - Gara de Vest
103. Gara de Vest - Gara de Sud
104. Armoniei - Uztel
Din 2003 cand linia de tramvai Armoniei - Maternitate a fost desfiintata este deservit de autobuze

105. Gara de Sud - Cablul Românesc
Desfiintat in 1998 odata cu linia de tramvai Intersectie Nord - Cablul Românesc
106. Gara de Sud - Uztel
Din 2003 cand linia de tramvai Armoniei - Maternitate a fost desfiintata este deservit de autobuze

107. Gara de Vest - Uztel
108. Spitalul Județean - Cart. Mihai Bravu
Traseu Proiect. Linia 5 se dorea a fi transformată în linie de tramvai

109. Malul Roșu - Gara de Sud
Traseu Proiect. Linia 44 se dorea a fi transformată în linie de tramvai

110. Pod Înalt - Gara de Sud
Traseu Proiect. Linia 25 (actual 202) se dorea a fi transformată în linie de tramvai

111. Gara de Vest - Bar. Bucov
Traseu Proiect care nu a circulat
(Sursă nesigură)
112. Spitalul Județean - Bar. Bucov
Traseu Proiect. care nu a circulat
(Sursă nesigură)

Trasee de Troleibuz
44. Malul Roșu - Gara de Sud
201. Pod Înalt - Hale Coreco
Primul tronson de troleibuz. Traseu desființat după prelungirea rețelei de troleu până la Gara de Sud

202. Pod Înalt - Gara de Sud
Au existat proiecte și zvonuri legate de transformarea liniilor 2, 5, 30 și 104 în linii de troleibuz.

Last Edit: 10.12.2014


Ultima editare efectuata de catre bogdanptr97 in Decembrie 16th 2014, 1:34 pm, editata de 12 ori
avatar
BogdanPetrini
Co-Administrator

Mesaje : 335
Data de inscriere : 13/09/2013
Varsta : 20
Localizare : Ploiesti, PH, RO

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  VideoStudio Ploiesti la data de Iulie 10th 2014, 11:19 am

Mai era traseul 14 Biserica Sf. Vineri - Parcul Bucov
avatar
VideoStudio Ploiesti

Mesaje : 44
Data de inscriere : 24/10/2013
Varsta : 38
Localizare : Ploiesti

http://www.sagetzel.ro

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  BogdanPetrini la data de Iulie 10th 2014, 11:26 am

Presupun ca era similar cu 40B-ul de azi, nu?
avatar
BogdanPetrini
Co-Administrator

Mesaje : 335
Data de inscriere : 13/09/2013
Varsta : 20
Localizare : Ploiesti, PH, RO

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  VideoStudio Ploiesti la data de Iulie 10th 2014, 11:46 am

bogdanptr97 a scris:Presupun ca era similar cu 40B-ul de azi, nu?
erau curse ce circulau sambata si duminica
avatar
VideoStudio Ploiesti

Mesaje : 44
Data de inscriere : 24/10/2013
Varsta : 38
Localizare : Ploiesti

http://www.sagetzel.ro

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  Catalin.C la data de Iulie 10th 2014, 11:49 am

De traseul 15 știe cineva ceva? Smile
avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3146
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 20
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  Adrian.B la data de Iulie 10th 2014, 3:06 pm

Traseul 15 avea capătul pe strada Andrei Muresan si mergea pana la Sud sau Hipodrom.. nu mai știu exact. Pentru acest traseu au fost aduse Isuzurile.

A mai existat si 44P: M.ROSU - PETROTRANS.
avatar
Adrian.B
Co-Fondator

Mesaje : 174
Data de inscriere : 16/02/2014

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  BogdanPetrini la data de Iulie 10th 2014, 3:10 pm

De existenta unui traseu 10 sau 18 stii ceva? Very Happy
avatar
BogdanPetrini
Co-Administrator

Mesaje : 335
Data de inscriere : 13/09/2013
Varsta : 20
Localizare : Ploiesti, PH, RO

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  Adrian.B la data de Iulie 11th 2014, 10:13 am

Ma interesez.
avatar
Adrian.B
Co-Fondator

Mesaje : 174
Data de inscriere : 16/02/2014

Sus In jos

Istoricul traseelor

Mesaj  Constantin la data de Iulie 18th 2014, 5:05 pm

Traseul 10 circula pe ruta Sp. Judetean - Gara de Sud avand traseu comun cu tr.24 pana la statuia Radu Stanian dupa care circula pe str. Bobalna, Depoului, Gara de sud.
Traseul 15 avea capatul de linie la Hipodrom, iar la intoarcere circula pe str.Andrei Muresanu, Sos. Nordului, B-dul Republicii , avand traseu comun cu tr.24 pana la Gara de Sud si apoi cu tr.2B pana la Hipodrom
O precizare tr. 43 nu a circulat niciodata pana la Gara de Sud . Ruta lui a fost Sp. Judetean - Gara de Vest

Constantin

Mesaje : 1
Data de inscriere : 18/07/2014

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  Catalin.C la data de Iulie 18th 2014, 6:58 pm

Bine-ai-venit pe forum, Constantin! Mulțumim mult pentru info. Smile

Te aşteptăm cu mai multe lămuriri şi pe celelalte topice. Smile

De asemenea, dacă întâmpini probleme pe forum, nu ezita să ne scrii. Smile
avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3146
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 20
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  dejan la data de Iulie 28th 2014, 5:07 pm

Traseul 18 era un un traseu preorasenesc si circula pana in satul Corlatesti.

Iar traseul 23, nu a circulat intotdeauna de la Uztel, ci si de la Strada Paris, aproape de Lic. I.L. Caragiale.

dejan

Mesaje : 1
Data de inscriere : 03/08/2013

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  BogdanPetrini la data de Iulie 28th 2014, 5:18 pm

Multumesc de Info! Very Happy De 23 stiam ceva de genul ca la orele de vârf se asigura de la stația Paris și in restul zilei de la Uztel. Dar nu eram sigur Very Happy
avatar
BogdanPetrini
Co-Administrator

Mesaje : 335
Data de inscriere : 13/09/2013
Varsta : 20
Localizare : Ploiesti, PH, RO

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  Catalin.C la data de Iulie 28th 2014, 5:40 pm

@dejan, ne bucurăm că te-ai decis să ne scrii. La mai multe mesaje! Smile
avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3146
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 20
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Lămuriri

Mesaj  MariusM la data de Octombrie 12th 2014, 7:46 am

Bună dimineața!

O mică lămurire a lucrurilor punct cu punct apropo de trasee:

Parte din lista mare de trasee vechi am scris-o cîndva pe forumul Transira, transcrisă după ghidul orașului Ploiești din 1981, pe-atunci traseele fiind următoarele:

1: Cablul Romînesc - Centru - Astra(pe-atunci "Rafinăria 1 Ploiești")
2: Gara de Vest - Liceul Mihai Viteazu - Gara de Sud
2 barat: Gara de Vest - Hipodrom(circula doar la ore de vîrf, și da - asemănător cu 22)
3: Pod Înalt - Bariera Rîfov(adică "Bariera Unirii"; circula doar la ore de vîrf)
4: Gara de Vest - Hale - Gara de Nord(circula doar la ore de vîrf)
4 barat: Gara de Vest - Hale(parcare "la biciclete", strada Milea - pe atunci "V.I. Lenin")
5: Spitalul Județean - Hale - Feroemail("pînă la intersecția cu strada Sabinelor" și la ore de vîrf pînă la poarta Feroemail)
6: Stația Paris(str. Ștefan Greceanu) - Teleajen(la întoarcere, mergea pe traseul lui 104!)
7: Bariera Dorobanțu - Bariera Rudului
9: Spitalul Județean - Hale(str. George Coșbuc) - Parcul Pionierilor(Bariera Bucov) - Pod Blejoi(pe segmentul "Spitalul Județean - Parcul Pionierilor" doar la ore de vîrf)
9 barat: Parcul Pionierilor - Pod Blejoi
10: Spitalul Județean - Gara de Sud(la ore de vîrf; pentru muncitorii de la UZUC și elevii de la liceele de pe Bobîlna)
11: Gara de Sud - Pădure Romînești - Intersecție Sat Moara
11 barat: Gara de Sud - Sat Petroșani
12: Gara de Sud - Colonia Rafinăriei Brazi
14: Stația Paris - Parc Bucov(doar în sezonul cald)
15: Blocuri Republicii(str. Andrei Mureșanu) - Gara de Sud(doar la ore de vîrf, similar cu 30)
16: Gara de Sud - Sat Popești
17: Pod Înalt - Sat Strejnic
18: Stația Paris - Sat Corlătești
19: Gara de Sud - Comuna Brazi
20: Blocuri Republicii - Radu de la Afumați - Morărit-Panificație(str. Văleni) - Gara de Nord - Flacăra - Hale - Gara de Sud
21: DN 1 Km 5 - Cablul Romînesc - Astra - BJATM(Comat dinspre zilele noastre)
22: Pod Înalt - Bariera Rîfov(ca și azi)
23: Stația Paris - Teleajen - Comuna Berceni(în afara orelor de vîrf, circula de la Teleajen)
23 barat: Stația Paris - Teleajen - Sat Cătunu(idem)
24: Spitalul Județean - Gara de Sud(circula în afara orelor de vîrf)
25: Pod Înalt - Gara de Sud
26: Gara de Sud - Sat Ghighiu
27: Stația Paris - Sat Pleașa
29: Hale(str. Vasile Alecsandri) - Spitalul Județean - Blejoi - Sat Cocoșești
30 barat: Hipodrom - Bloc Republicii(puțin diferit de 30-ul de azi; nu circula pe Nordului!)
31: Pod Înalt - Tîrgșor - Stăncești
34: Pod Înalt - Hale(doar la ore de vîrf)
35: Bloc 39(de fapt, vizavi, la Lămîița) - Omnia
35 barat: Bloc 39 - Omnia
38: Hale - Sat Chițorani(intrarea în Valea Călugărească; pe segmentul Hale - Parcul Pionierilor, doar la ore de vîrf)
38: Hale - Bucov(pe segmentul Hale - Parcul Pionierilor, doar la ore de vîrf)
39: Pod Înalt - Sat Negoiești
43: Spitalul Județean - Gara de Vest - Gara de Sud(doar la ore de vîrf; de la Vest, o lua pe drumul mașinii 2 pînă la Cioceanu, apoi o lua înspre Cimitirul Bolovani, UZUC, etc)
43 barat: Spitalul Județean - Gara de Vest(în afara orelor de vîrf; traseu identic cu tramvaiul 102)
44: Gara de Sud - Malu Roșu - Depozit Xenia(în afara orelor de vîrf, circula doar pînă la dispeceratul Malu Roșu, lîngă căminele de nefamilști)
44 barat: MAlu Roșu - Teleajen
45: Gara de Sud - Bărcănești - Sat Bătești

Din ce știu că scria prin ghid "nu au fost trecute traseele 8, 20, 28 30, 33, 36, 37, 39 barat, 41, 42, 46, 46 barat și 47 care circulă doar la ore de vîrf și traseele 32 și 40 - desființate"(nota bene: traseul 20 l-am transcris "din auzite", din ce mi se mai povestea prin casă, dar se pare că un traseu nu era în niciuna din liste pe-atunci: 13).

Că veni vorba de trasee vechi:
N-ar fi exclus ca 108 să fi fost chiar un ceea ce știm azi ca 28, căci altiminteri nu se explică folosirea unui număr de autobuz ca traseu de tramvai(așa cum s-a întîmplat și cu trecerea 203-244-44 cînd ruta 44 a fost convertită ca traseu de troleibuz)

Alte trasee dispărute:
60: Biserica Sfînta Vineri - Real Pleașa(circula prin anii '90, pînă la privatizarea traseelor preorășenești)

Un bonus:
Zona "Stației Paris(Calea Romană, pînă să se desființeze segmentul dintre intersecția Romană-Basarbi-Paris și intersecția Romană-Krupskaia-Greceanu-Coșbuc)":

MariusM

Mesaje : 17
Data de inscriere : 31/12/2013
Varsta : 29
Localizare : Pitești

http://mionulescu.blogspot.com

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  BogdanPetrini la data de Octombrie 12th 2014, 12:30 pm

Mulțumim mult! Acestea sunt informațiile pe care le căutam, în special la traseele preorășenești cărora nu le știam punctul de plecare din Ploiești. Este interesant și cum au evoluat/s-au modificat rutele unor trasee, cel mai concret exemplu fiind Traseul 5.

Traseul 28 nu a fost niciodata 108. Chiar și ca tramvai acesta s-a numt 28. S-a încercat transformarea sa în 128, dar s-a revenit destul de repede la indicativul pe care îl știm cu toții.

Traseul 38 totuși sunt sigur că a circulat până la LTA Valea Călugărească, deoarece în zonă încă exista plăcuțe ale IJTL care indică acest lucru.

Traseul 20 într-adevăr circula între Cina - Gara de Nord - Gara de Sud, însă nu trecea pe la Hale. De la Obor circula pe Str. Poștei, apoi pe linia de tramvai până la Gara de Sud. În oraș încă mai există plăcuțe care indică traseul 20. (Stația de la Cina pe str. Radu de la Afumați, Stația Alexandru Depărțeanu - în apropierea stației lui 5, stația Muzeul de Istorie - la Tribunal, comună cu 101 și 106)
avatar
BogdanPetrini
Co-Administrator

Mesaje : 335
Data de inscriere : 13/09/2013
Varsta : 20
Localizare : Ploiesti, PH, RO

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  MariusM la data de Octombrie 13th 2014, 12:48 am

bogdanptr97 a scris:Mulțumim mult! Acestea sunt informațiile pe care le căutam, în special la traseele preorășenești cărora nu le știam punctul de plecare din Ploiești. Este interesant și cum au evoluat/s-au modificat rutele unor trasee, cel mai concret exemplu fiind Traseul 5.

Traseul 28 nu a fost niciodata 108. Chiar și ca tramvai acesta s-a numt 28. S-a încercat transformarea sa în 128, dar s-a revenit destul de repede la indicativul pe care îl știm cu toții.

Traseul 38 totuși sunt sigur că a circulat până la LTA Valea Călugărească, deoarece în zonă încă exista plăcuțe ale IJTL care indică acest lucru.

Traseul 20 într-adevăr circula între Cina - Gara de Nord - Gara de Sud, însă nu trecea pe la Hale. De la Obor circula pe Str. Poștei, apoi pe linia de tramvai până la Gara de Sud. În oraș încă mai există plăcuțe care indică traseul 20. (Stația de la Cina pe str. Radu de la Afumați, Stația Alexandru Depărțeanu - în apropierea stației lui 5, stația Muzeul de Istorie - la Tribunal, comună cu 101 și 106)

Interesant amănuntul 28-128-28. Vorba fabulei: "Puterea obișnuinței".

Un bonus venit de la un coleg de pe Transira apropo de trasee vechi, de data asta din 1963-1964:

1: Petrochim - Centru - PTTR - Uzina 1 mai - Rafinăria Ploiești
2: Gara de Sud - Centru - Str. Ștefan Gheorghiu(azi "Mărășești") - Gara de Vest
2 barat: Str. Andrei Mureșeanu - Centru - Gara de Sud
3: Bariera 23 august(Podul Înalt) - Piața Alexandru Ioan Cuza - Uzina 1 mai - Bariera Rîfov
4: Gara de Nord - Piața Cuza - str. Ștefan Gheorghiu - Bariera Ștefan Gheorghiu
5: Bariera Găgeni - Halele Centrale - Casa Armatei - Uzina Feroemail
6: Str. Greceanu - Bariera Mihai Bravu - Fabrica de Oxigen - Blocul de ulei al rafinăriei "Teleajen"
6 barat: Str. Greceanu - Bariera Mihai Bravu - Fabrica de Oxigen - Blocul de ulei al rafinăriei "Teleajen" - Comuna Berceni
7: Bariera Dorobanțul - Piața Cuza - str. Rudului - Rafinăria "9 mai"(defuncta rafinărie "Columbia")
7 barat: Piața I. L. Caragiale - Colonia Rafinăriei Ploiești
8: Piața Cuza - Cartier Malu Roșu
9: Halele Centrale - Spitalul de copii(azi "Poliția Sanitară", str. Doja colț cu Transilvaniei) - Întreprinderea ITAU - Ștrandul Bucov - Comuna Țînțăreni - Comuna Blejoi - Fabrica de geamuri și topitoria de in și cînepă
11: Piața Caragiale - Centru - Uzina 1 mai - Bariera București - IRTA Tătărani - Comuna Bărcănești - Satul Romînești
12: Piața Caragiale - Complexul "Brazi"
13: Halele Centrale - ITAU - Ștrandul Bucov - Școala de conducători auto - Comuna Chițorani
15: Gara de Nord - Centru - Gara de Sud
16: Piața Caragiale - Bariera Ștefan Gheorghiu - Comuna Popești - Comuna Negoiești
17: Piața Caragiale - Bariera Ștefan Gheorghiu - Comuna Strejnic

MariusM

Mesaje : 17
Data de inscriere : 31/12/2013
Varsta : 29
Localizare : Pitești

http://mionulescu.blogspot.com

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  BogdanPetrini la data de Octombrie 13th 2014, 10:09 am

Tot de puterea obișnuinței vorbim și în cazul 44 - 244 - 44. Același lucru s-ar întâmpla și dacă 101 și 102 și-ar recăpăta indicativele 24 și 43B până la revenirea tramvaielor. Călătorii nu s-ar obișnui.

Lista aceasta am mai întâlnit-o. Se observă o schimbare radicală a indicativelor între anii 60 și 80. Traseele totuși nu diferă prea mult, cel puțin în măsura în care reușesc să asociez denumirile vechi cu cele actuale.

Traseele 2, 3, 5 și 6 sunt asemănătoare cu cele din anii 80. (pe 6 azi cel mai probabil îl știm ca 104, iar pe 3 ca 22/22B.). 2B a fost Traseul 15 din anii 80-90, 6B a fost 23, 15 a fost cunoscut sub indicativul 20, iar pe 13 îl știm ca 38.
avatar
BogdanPetrini
Co-Administrator

Mesaje : 335
Data de inscriere : 13/09/2013
Varsta : 20
Localizare : Ploiesti, PH, RO

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  MariusM la data de Octombrie 28th 2014, 5:20 am

bogdanptr97 a scris:Tot de puterea obișnuinței vorbim și în cazul 44 - 244 - 44. Același lucru s-ar întâmpla și dacă 101 și 102 și-ar recăpăta indicativele 24 și 43B până la revenirea tramvaielor. Călătorii nu s-ar obișnui.

Lista aceasta am mai întâlnit-o. Se observă o schimbare radicală a indicativelor între anii 60 și 80. Traseele totuși nu diferă prea mult, cel puțin în măsura în care reușesc să asociez denumirile vechi cu cele actuale.

Traseele 2, 3, 5 și 6 sunt asemănătoare cu cele din anii 80. (pe 6 azi cel mai probabil îl știm ca 104, iar pe 3 ca 22/22B.). 2B a fost Traseul 15 din anii 80-90, 6B a fost 23, 15 a fost cunoscut sub indicativul 20, iar pe 13 îl știm ca 38.

Așa, de exemplu, nu sunt mari diferențe nici între '81 și azi, după calculele mele:

2-ul de-atunci:
dus(străzile pe care circula): Domnișori, Șos. Vestului(sic!), Ștefan Gheorghiu(azi Mărășești), Plăieșilor, Maramureș, Bd. Gheorghe-Gheorghiu Dej(azi Independenței), Piața 1 decembrie 1918
întors: Piața 1 decembrie 1918, Bd. Gheorghe Gheorghiu-Dej, Maramureș, C. T. Grigorescu, Kutuzov, Ștefan Gheorghiu, Șos. Vestului, Domnișori

5-ul de atunci:
dus: Găgeni, Văleni, Gheorghe Doja, George Coșbuc, Ștefan Greceanu, Stadionului, Pielari, G-ral Magheru, Matei Basarab(pînă la intersecția cu Sabinelor)
întors: Matei Basarab, G-ral Magheru, Pielari, Stadionului, Ștefan Greceanu, Krupskaia(azi Soldat Erou Călin Cătălin), Emile Zola, V. I. Lenin, Gheorghe Doja, Văleni, Găgeni

104 de azi chiar nu diferă mult de 6 din anii '80, am verificat eu așa. În ghidul din '81, ruta era cam așa:
dus(străzile pe care circulă): Ștefan Greceanu, Nicolae Bălcescu, Dr. Bagdazar, Karl Marx(azi Bunavestire), Rareș Vodă, Roșiori, Dorobanți, Grădinari, Mihai Bravu.
întors: Mihai Bravu, Armoniei, Artei, Stadionului, Ștefan Greceanu, Romană.

Nota bene: de fapt, pe-atunci(din ce-mi amintesc că scria în ghid), mai toate mașinile care mergeau spre Teleajen o luau pe varianta ocolitoare Bagdazar-Marks-Rareș Vodă-Roșiori-Dorobanți-Grădinari și se-ntorceau pe Mihai Bravu.

MariusM

Mesaje : 17
Data de inscriere : 31/12/2013
Varsta : 29
Localizare : Pitești

http://mionulescu.blogspot.com

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  Titel la data de Decembrie 7th 2015, 6:09 am

Fata de cele aratate mai sus , eu as vrea sa ridic in discutie urmatoarele trasee .
Traseul 8. - Acest traseu vreme indelungata ( incepand cu anii "64 de care imi aduc aminte) avea un capat in Mimiu iar celalalt in Malul Rosu. Este adevarat ca trecea prin fosta Piata Cuza si o lua pe Rudului pe la Pompieri, apoi trecea peste podul de lemn catre Mimiu.
Traseul 15. - Cina ( str. Andrei Muresanu ) - Gara de Sud prin str. Democratiei In anii '70-80
Traseul 20. - Cina , Gara Nord,iar de la Flacara mergea si la Obor . Catre Gara de sud trecea pe Str Democratiei.
Si ar mai fi un traseu despre care nu prea se spune nimic . Este Vorba de Traseul 32 care trecea pe str Democratiei urca podul fara sa aibe statie la Gara de sud, Bariera Bucuresti , str( bdl Very Happy ) Petrolului si capat la Oxigen. Ce nu-mi aduc aminte este faptul daca trecea de Hale ( sau era capat de linie) catre Spitalul Judetean prin str Gageni .
Dupa cum vedeti in ultimile trei trasee se gaseste un numitor comum. Este vorba de Str Democratiei. Aici am locuit din 1966 pana in 1982.
Sa nu uitam ca traseul 21 a avut o buna perioada capat la Triaj - Gara veche ( adica inca o statie in plus fata de BJATM )Pana in 1966 am locuit in colonia de la Triaj si il foloseam de multe ori ca mijloc de transport catre scoala.
Tot din zona sudului as vrea sa adaug faptul ca traseele 3 si 22 erau intr-un fel complementare in aceasta zona ,in sensul ca plecau ambele de la Podul Inalt dar de la Hale traseul 22 ajungea in bariera Rafov( Unirii) pe str. Lupeni si se intorcea pe str Buna vestire ( fosta Karl Marx) iar traseul 3 ajungea in Bariera Rafov pe str Buna vestire ( fosta Karl Marx)si se intorcea pe Str Lupeni.
avatar
Titel

Mesaje : 35
Data de inscriere : 03/12/2015
Varsta : 60
Localizare : Ploiesti

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  MariusM la data de Februarie 8th 2016, 5:30 am

Titel a scris:Fata de cele aratate mai sus , eu as vrea sa ridic in discutie urmatoarele trasee .
Traseul 15. - Cina ( str. Andrei Muresanu ) - Gara de Sud prin str. Democratiei In anii '70-80
Tot din zona sudului as vrea sa adaug faptul ca traseele 3 si 22 erau intr-un fel complementare in aceasta zona ,in sensul ca plecau ambele de la Podul Inalt dar de la Hale traseul 22 ajungea in bariera Rafov( Unirii) pe str. Lupeni si se intorcea pe str Buna vestire ( fosta Karl Marx) iar traseul 3 ajungea in Bariera Rafov pe  str Buna vestire ( fosta Karl Marx)si se intorcea pe Str Lupeni.

Țin minte că prin 1998-1999 s-a încercat resuscitarea efemeră și oricum nejustificată a traseului 15 pe ruta Blocuri Republicii - Gara de Sud(întrucât avea același itinerar ca străzi și opriri). Țin minte că pe acest traseu se foloseau "pigmeii" Isuzu(care se foloseau pe-atunci și pe 30 - mare greșeală!).
3 și 22 - da, erau complementare și prin prisma orarului de circulație(conform ghidului din 1981): 3-ul circula numai la ore de vârf în timp ce 22-ul circula în afara orelor de vârf.

MariusM

Mesaje : 17
Data de inscriere : 31/12/2013
Varsta : 29
Localizare : Pitești

http://mionulescu.blogspot.com

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  RobertCodescu la data de Mai 5th 2016, 10:29 pm

Nimeni nu a pomenit nimic de traseul 56 Hale - Plopeni (oraş) aşa că mi-am luat permisiunea să amintesc eu de el !!! Razz
avatar
RobertCodescu

Mesaje : 32
Data de inscriere : 28/04/2016
Varsta : 45
Localizare : Ploieşti

http://www.cartileploiestiului.wordpress.com

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  MariusM la data de August 31st 2017, 4:57 pm

Nişte rectificări:
4B pe vremuri: Gara de Nord - Hale(parcare biciclete, str. Lenin azi Vasile Milea)
14: Staţia Paris(nu Sf. Vineri) - Parc Bucov
3 circula la ore de vârf în timp ce 22 - în afara orelor de vârf.

MariusM

Mesaje : 17
Data de inscriere : 31/12/2013
Varsta : 29
Localizare : Pitești

http://mionulescu.blogspot.com

Sus In jos

Re: Istoricul Traseelor

Mesaj  Continut sponsorizat


Continut sponsorizat


Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum