Plata călătoriei prin SMS

In jos

Plata călătoriei prin SMS

Mesaj  Catalin.C la data de Februarie 6th 2014, 11:53 pm

avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3146
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 20
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Re: Plata călătoriei prin SMS

Mesaj  Catalin.C la data de Februarie 9th 2014, 6:15 pm

INFORMAȚII ȘI REGULI LEGATE DE PLATA BILETELOR PRIN SMS

Cum funcționează modalitatea de plată prin SMS pentru călătoria cu mijloacele de transport ale TCE Ploiești:

1. Plata prin SMS funcționează în rețelele ORANGE, VODAFONE, TELEKOM și DIGI MOBIL

2. Pentru a achiziționa prin SMS un bilet pentru o călătorie valabilă o oră pe un traseu, înante de a se urca în mijlocul de transport în comun, călătorul trebuie să transmită un SMS la numarul scurt 7445 cu numărul traseului dorit. Exemplu SMS pentru o călătorie cu Traseul 30: 30.

3. Călătorul, după transmiterea SMS-ului pentru plata biletului de călătorie, va primi un SMS de confirmare de tipul: Biletul dvs pentru linia XXX a fost activat. Valabil pana la xx:xx în xx.xx.20xx. Va multumim si va dorim calatorie placuta! Cod confirmare:XXXXX. Tarif SMS 0,42 euro + TVA. Tarifarea titlului de calatorie se va regăsi in factura de servicii a operatorului de telefonie mobila ca tarif al SMS-ului pentru care a fost transmis, privind activarea titlului de calatorie sau se va scade din valoarea creditului, în cazul utilizatorilor Prepaid.

4. Un bilet prin SMS este valabil doar pentru posesorul telefonului de pe care s-a făcut comanda.

5. În condițiile în care a expirat perioada de valabilitate a titlului de călătorie achiziționat prin SMS călătorul trebuie să transmită un nou SMS de comandă și va fi taxat cu o nouă călătorie.

6. Operatorii de telefonie mobilă pot aplica tarife standard de SMS pentru comenzile invalide.

7. In caz de verificare, călătorii trebuie să prezinte controlorului SMS-ul primit de la numarul 7445 cu codul unic. Nu este permisă trimiterea SMS-ului de confirmare a plății către un alt telefon.

8. În cazul în care călătorul prezintă controlorului un cod obținut în altă zi decât cea curentă, acesta va fi atenționat asupra codului prezentat ca fiind EXPIRAT. Dacă călătorul dictează un cod fals, acesta va fi declarat INVALID.

9. Există posibilitatea achitării călătoriilor pentru mai multe persoane de pe același telefon. Pentru aceasta este necesară transmiterea unui SMS de comandă pentru fiecare călător în parte, urmând ca după fiecare SMS transmis să se primească un cod unic de confirmare. Pe durata călătoriei, călătorii trebuie să rămână grupați.

10. Codul unic de verificare cuprins în SMS-ul primit de la numărul 7445 este singura dovadă a plății. Dacă din diverse motive, SMS-ul de confirmare nu este primit, atunci călătorul nu deține un titlu de călătorie valabil, dar nici nu va fi taxat cu creditul aferent. Transmiterea unui SMS ulteriror controlului nu se acceptă ca titlu de călătorie valabil. Toate SMS-urile de comandă și de verificare sunt trimise din sistemul centralizat de plată prin SMS pentru călătoria cu transportul public.

11. Exemplu de mesaj corect:
-Se tasteaza 35b după care se transmite la 7445
-Se tasteaza 25rap după care se transmite la 7445
-Se tastează 1 după care se transmite la 7445

ATENTIE! nu se tasteaza 35 barat, 25 rapid sau 1d!
avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3146
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 20
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Re: Plata călătoriei prin SMS

Mesaj  Cristian P la data de Aprilie 2nd 2015, 10:05 am

INFORMAȚII LEGATE DE PLATA CĂLĂTORIEI PRIN APLICAȚIA mobilPay Wallet

Această modalitate de plată se adresează posesorilor de telefonane cu sistem de operare Android sau iOS.
Pentru plata prin mobilPay Wallet descărcați aplicația de pe Google Play sau App Store și personalizați-o cu datele dvs (date de contact și datele unui card bancar)

Pentru a plăti călătoriile cu TCE, după ce ați instalat aplicația urmați pașii de mai jos.

1. Deschideți aplicația și introduce-ți cod-ul dvs mPIN.

2. Navigați către secțiunea transport din meniul principal, apoi din lista de operatori alegeți TCE Ploiești.

3. Apăsați pe butonul "ADAUGĂ DETALII" pentru a selecta tipul de bilet dorit apoi confirmați alegera.

4. Selectați modalitatea de plată și apăsați butonul "CUMPĂR"

5. Veți primi confirmarea plății prin SMS și în aplicația mobilPay

Utilizarea mobilPlay Wallet presupune un telefon de tip smartphone, Android sau iPhone cu acces la date mobile si un card bancar de credit sau debit emis sub siglele MasterCard, MasterCard Maestro sau Visa. Suport clienti la 021 527 77 27 sau la email suport@mobilplay.ro
avatar
Cristian P
Moderator

Mesaje : 810
Data de inscriere : 30/09/2013
Varsta : 29
Localizare : Ploiesti

Sus In jos

Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum