TransPloiesti
Bine-ai-(re)venit pe forum! Te rugăm să te conectezi/înregistrezi pentru a avea acces full la site. Înregistrarea nu durează mai mult de 1 minut și poate fi realizată și prin asocierea contului de Facebook. Mulțumim.
Distribuiţi
In jos
avatar
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești
http://www.transploiesti.ro

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Septembrie 6th 2012, 11:17 pm
Daca se descompleteaza, mai ales ca sunt in stare deplorabila, inseamna ca sunt pregatite pentru casare. Oricum, am un prieten de la garaj care mi-a spus ca au casat pana acum cativa ani la greu Ikarus-uri, tot el mi-a spus ca se casau "pe banda rulanta" DAC-uri si Ikarus-uri prin 2007, fapt dovedit deoarece acum mai exista putine Ikarus-uri... Se vede si dupa lipsurile din numerele de inventar... Mi se pare ca au fost mai multe loturi cand au venit, pentru ca amestecau DAC-urile si Ik-urile... Rolling Eyes
@Stefan : Uita-te numai la tarc... Acum cateva luni erau alte Ik.. Exclamation
avatar
stefan_98
Mesaje : 109
Data de inscriere : 30/08/2011
Varsta : 20
Localizare : Ploiesti (Pta. Mihai Viteazul)

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Septembrie 7th 2012, 8:36 am
2075 - 2119 = Ikarus 280
2120 - 2139 = Ikarus 260
2140 - 2179 = Ikarus 280
2182 - 2199 = Ikarus 280
2281 - 2290 = Ikarus 260
2292 - 2294 = Ikarus 260

Dintr-un total de 139 de autobuze aduse din 1996 pana in 1997, dintre care peste 80% articulate, am ajuns la un total oficial de 62 de autobuze. Din cate stiu eu totalul ar fi de fapt de 50 de autobuze. Tot ce s-a casat, inclusiv DAC-urile si MAN-urile, au fost inlocuite de MAN-uri si BMC-uri.

Si intradevar DAC, IK si MAN s-au casat deoarece aveau norma de casare indeplinita. Nu a contat ca "noi aducem 50 de autobuze scurte asa ca vom casa 35 de articulate cu norma de casare indeplinita", ci mai degraba "vin 50 de autobuze noi asa ca hai sa scapam de toate rablele pe care le avem in garaj"
Bogdan Costin
Mesaje : 163
Data de inscriere : 20/04/2012

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Septembrie 7th 2012, 9:06 am
Oricum in mai mai putin de 2 ani or sa le caseze pe toate,am vazut ieri pe un post local ca si ploiestenii s-au saturat de ele Rolling Eyes
avatar
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești
http://www.transploiesti.ro

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Septembrie 7th 2012, 10:52 am
Da, bine ca s-au saturat de ele... Lasa ca vedem noi cand o sa refaca liniile 101 si 102, sa vedem cu ce o sa mearga! Cu Isuzu?! Sau cu BMC? Tocmai din cauza asta nu le caseaza ca mai au nevoie de ele Exclamation
TheBoss
Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 21
Localizare : Ploiesti

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Septembrie 7th 2012, 11:28 am
pai poate ziceau ca le caseaza deoarece or avea de gand sa cumpere articulate noi dar nu cred . Oricum parerea mea e ca pot folosi mai putine ikarusuri adica doar pe cele in stare destul de buna in timpul refacerii liniilor 101 si 102 daca ar folosi mai inteligent man-urile si bmc-urile , nu sa mearga goale pe unele trasee...
avatar
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești
http://www.transploiesti.ro

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Septembrie 7th 2012, 11:36 am
MAN-urile au fost taraganate pe toate traseele... Ma mir cum de mai circula... La fel e si cu BMC... Circula fara oprire... Adica, serios, le opreste cineva ?! Laughing
Oricum, daca vreti sa discutam despre trasee SI SA NU MAI FACEM OFF-TOPIC, accesati link-ul de mai jos:
http://www.transploiesti.ro/t15-trasee-ale-ratp-ploiesti
TheBoss
Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 21
Localizare : Ploiesti

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Septembrie 9th 2012, 4:59 pm
nu e un articol tocamai nou dar azi am observat pe net Telegraful de Prahova . Se pare ca nemultumirile oamenilor la adresa ikarusurilor au ajuns pana si in ziare Shocked


Autobuze pentru Platon şi Socrate

publicat la: 7 septembrie 2012de Simona ALEXANDRU

Deşi suntem în secolul XXI, autorităţile prahovene nu au reuşit să achiziţioneze mijloacele de transport moderne. Astfel, în Ploieşti, pe traseul lui 104, încă mai circulă autovehicule vechi, care, pe lângă faptul că poluează, au scaunele rupte şi din tavane curge numai rumeguş. Bineînţeles, dacă plouă, se recomandă să ne ţinem de umbrele şi de bare, simultan! Aceeaşi situaţie o întâlnim şi pe rutele de transport intrajudeţean.

Toţi cei care sunt nevoiţi să meargă cu autobuzul 104 sunt şocaţi. Scările sunt mult prea sus, iar bătrânii par, uneori, că sunt catapultaţi. De bagaje sau cărucioare, nici nu mai vorbim, pentru că, dacă nu sunt ajutaţi, mulţi dintre călători nu pot sub nici o formă să urce. Există şi aer condiţionat. Condiţionat meteo, fireşte! Vara este cald, chiar foarte, şi iarna... aţi ghicit! Fac multă gălăgie şi merg destul de încet. Aceste autobuze vechi au rămas ale noastre parcă pentru vecie şi nimeni nu pare să poată face nimic pentru a le schimba.

„Am o părere foarte proastă, pentru că nimeni nu înţelege că noi călătorim zilnic cu aceste mijloace de transport. Sunt vechi şi n-au nimic îmbunătăţit”, ne-a declarat Niculaie Gheorghe. „Ar trebui desfiinţate! Sunt gălăgioase şi merg foarte încet. Uneori, întârzii şi la şcoală, din cauza asta”, a adăugat Narcisa Radu.

Mai RAR aşa autovehicule!

Conducerea RAR este la curent cu toate situaţiile de acest gen, însă nu se poate face nimic, până când respectivele autobuze nu sunt verificate, ele reprezentând un pericol tot mai mare pentru cei care călătoresc cu ele. „Problema este stringentă pentru tot ceea ce înseamnă mişcare, autovehicule de transport persoane şi nu numai. De acum patru luni, programul pe care noi îl folosim în activitatea registrului auto ne dă puterea de a merge în staţiile unde se fac inspecţii tehnice pentru autobuze cu 12 ani vechime. Orice inspecţie tehnică a unui autobuz vechi este asistată de un reprezentant delegat de către şeful de reprezentanţă. Puterile noastre au crescut, prin scăderea gradului de poluare pentru aceste autovehicule pe care le întâlnim zilnic în trafic şi care ne sufocă la propriu vieţile, din pricina fumului care îl emană” ne-a declarat Radu Socoleanu, şeful RAR Prahova.

Până când autorităţile nu vor modifica legislaţia, călătorii prahoveni vor fi nevoiţi să circule, în continuare, cu autobuzele vechi de zeci de ani.

Adrian.B
Vizitator

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Septembrie 13th 2012, 12:47 am
Daca nu le convine... sa ia Pe-Josul Smile) ... sa vedeti dupa ce bune or' sa fie  Very Happy


Ultima editare efectuata de catre Ady in Septembrie 13th 2012, 10:58 am, editata de 1 ori
Bogdan Costin
Mesaje : 163
Data de inscriere : 20/04/2012

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Octombrie 10th 2012, 5:21 pm
#2133 nu va fi casat a fost ieri pe 1D,iar #2144 numai are butelia de alimetare GPL
Bogdan Costin
Mesaje : 163
Data de inscriere : 20/04/2012

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Octombrie 10th 2012, 5:21 pm
Nu stiu dece #2133 a stat in tarc o fi fost defect Question
Adrian.B
Vizitator

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Noiembrie 1st 2012, 12:26 am
Se mai stie ceva de #2122, #2123 si #2151?
Bogdan Costin
Mesaje : 163
Data de inscriere : 20/04/2012

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Noiembrie 1st 2012, 7:04 am
Sunt in tarcul pentru casat
avatar
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești
http://www.transploiesti.ro

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Noiembrie 1st 2012, 10:01 am
De #2122 nu stiu nimic. Ma voi documenta.
#2123 nu e in niciun tarc. Daca nu stiti, nu mai vorbiti degeaba... Am poze cu el. Face traseele la orele de varf.
#2151 e in tarc, mi se pare ca e descompletat.
Bogdan Costin
Mesaje : 163
Data de inscriere : 20/04/2012

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Noiembrie 1st 2012, 2:55 pm
Scuze...Am scris cam repede, #2123 circula mai tot timpul chiar saptamana asta am fost cu el pe 2 Smile
Bogdan Costin
Mesaje : 163
Data de inscriere : 20/04/2012

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Noiembrie 2nd 2012, 4:52 pm
#2151 mai are burduf? Ca am vazut unul identic cu al lui la #2162
Bogdan Costin
Mesaje : 163
Data de inscriere : 20/04/2012

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Noiembrie 2nd 2012, 4:57 pm
Din cate am auzit si #2125 este descompletat
avatar
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești
http://www.transploiesti.ro

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Noiembrie 2nd 2012, 8:11 pm
Din moment ce e in tarc, e posibil.
Adrian.B
Vizitator

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Noiembrie 2nd 2012, 9:59 pm
Costin.B a scris:#2151 mai are burduf? Ca am vazut unul identic cu al lui la #2162
Am mers azi cu #2162 si are burduful rupt in unele locuri
Bogdan Costin
Mesaje : 163
Data de inscriere : 20/04/2012

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Noiembrie 10th 2012, 9:05 am
#2142 a fost vopsit,am fost cu el ieri pe 2B si era foarte ingrijit Smile
avatar
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești
http://www.transploiesti.ro

20.12.2012

la data de Decembrie 21st 2012, 12:58 pm
TheBoss
Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 21
Localizare : Ploiesti

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Ianuarie 14th 2013, 9:49 pm
Nu m-am pronuntat deloc asupra Ikarusurilor pana acum. Dar ca o parere fara suparare, mie nu-mi plac deloc ... Crying or Very sad Pe langa faptul ca sunt foarte vechi mi se par si foarte urate... Sincer sa fiu mie imi plac mai mult Dac-urile si eu mi-as fi dorit sa nu se fi casat aproape toate Dac-urile si in locul lor sa se fi casat mai multe Ikarus-uri... care mi se par inferioare.
avatar
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești
http://www.transploiesti.ro

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Ianuarie 14th 2013, 10:26 pm
Tin sa te contrazic. Ikarus a insemnat mereu fiabilitate. Da, fiabilitate. Daca dupa 2-3 ani reactivezi un Ikarus si un Dac, iti garantez ca Ikarusul porneste din prima cheie, pe cand la Dac poti sa il si rogi, ca tot nu mai porneste. In plus, pe acea vreme nu se punea accent pe design, ci pe rezistenta si siguranta in exploatare. Ikarus nu numai ca a dat clasa din punct de vedere tehnic ci a si fost printre primele companii care a inceput sa se ingrijeasca de interior: resouri, scaune din piele, butoane pentru deschiderea usilor, precum si tabele. Daca nu erau atat de bune, pana acum erau istorie. Sa iti mai spun ceva: daca Dac-urile erau mai bune decat Ikarus-urile, pana acum le aveam pe GPL, aveam chiar si 117-uri, insa nu sunt bune. Gandeste-te numai la proasta calitate a usilor, scaunelor, podelei s.a.m.d. Se vede clar unde o masina buna a stiut cum sa isi puna amprenta peste ani. Acum, desigur, cu toate normele astea de poluare, taxele si impozitele pe orice chichita, mi se pare normal sa le scoata din uz. Oricum, au rezistat si inca mai rezista, insa timpul le face sa isi piarda din importanta... Stiti si voi zicala: "Trebuie sa evoluam, nu sa involuam" Smile Sper ca te-ai lamurit in privinta cu cine este inferior Wink
TheBoss
Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 21
Localizare : Ploiesti

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Ianuarie 15th 2013, 10:10 am
Adevarul e ca treaba cu inferioritatea am zis-o la suparare mai mult si recunosc ca am gresit ... Laughing, cred ca sunt mai fiabile si decat MAN-urile unele Ik Smile) Adevarul e ca tot nu-mi plac si asta e doar parerea mea ...Si cel putin ca aspect exterior mi se par mai bune Dac-urile pt vremea lor ...
Bogdan Costin
Mesaje : 163
Data de inscriere : 20/04/2012

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Ianuarie 15th 2013, 5:52 pm
Se mai stie ceva de Ikarusul #2185 Question
avatar
Catalin.C
Admin
Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești
http://www.transploiesti.ro

Re: Ikarus 260 | 280

la data de Ianuarie 15th 2013, 9:14 pm
Este la traseu aproape in fiecare zi Smile Circula mai mult pe 44B, dar il poti zari si pe 104 Smile
Sus
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum