SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Pagina 3 din 3 Înapoi  1, 2, 3

In jos

Modelul preferat de voi este:

MAN
 
MERCEDES
 
SOLARIS
 
MAZ
 
BMC
 
Altceva
 
 
 
Vezi rezultatele

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  TheBoss la data de Iunie 26th 2013, 1:50 pm

Interesant e cum considera ei ca vor reusi sa administreze un numar suficient de autobuze pe trasee cand vor incepe liniile ( imi permit inca sa mai pun aici un " daca " ) si cand se va muta statia de navetisti in bereasca si se va face noul mall...vor aparea cele 3 trasee noi plus ca se va mari probabil numarul de autobuze si de pe tr. 40 si poate si de pe tr.80 pe viitor ...Cu 101 si 102 vor insemna minim 35-40 poate chiar mai mult autobuze folosite in plus pe trasee decat se folosesc acum....Si mi-e cam greu sa cred ca stau atatea la orele de varf in garaj...

TheBoss

Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 21
Localizare : Ploiesti

Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  Catalin.C la data de August 19th 2013, 10:44 pm

@Catalin.C a scris:“Societatea RATP urmeaza sa scoata la licitatie aceasta achizitie de autobuze tocmai pentru a suplimenta necesarul de mijloace de transport in comun pentru suplinirea disparitiei tramvaielor in timpul acestei perioade de refacere a cailor de rulare. In acest moment discutam despre 15 autobuze intr-o prima etapa, maximum 30 sau chiar 40.
Cate?! 30-40?! Siigur. Laughing Laughing Laughing
avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  TheBoss la data de August 20th 2013, 11:58 am

Imi revizuiesc afirmatia ca m-am documentat putin pe internet si singurul model ( bine dintre cele cunoscute de toata lumea ) care se produce doar cu motorizare Euro 6 si Euro 5 EEV si nu poate ajunge la noi conform caietului de sarcini este Citaro 3...dar la 200 000/buc pica probabil si Conecto si Citaro 2 Rolling Eyes ...poate speram macar la un Solaris sau Man...

TheBoss

Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 21
Localizare : Ploiesti

Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  Catalin.C la data de August 20th 2013, 12:04 pm

Am cautat si eu preturile insa nu le gasesc. Te redirectioneaza catre pagina Romaniei si de acolo iti da informatii legate de distribuitor. Sad
avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  Adrian.B la data de August 20th 2013, 5:19 pm

Daca s-ar aduce Solaris Urbino 12 (sau sa speram 18) ar fi cea mai frumoasa achizitie ! Very Happy

Adrian.B
Vizitator


Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  TheBoss la data de August 22nd 2013, 8:58 pm

Din pacate la 200.000 Euro per autobuz si chiar si la 250.000 Euro cum am citit in stirea publicata de Catalin nu au cum sa se aduca articulate decat de a o firma de mana a 2-a sa zicem si asta la 250.000 ...Macar putem spera La un Urbino 12 si partea buna e ca daca intr-adevar e corecta stirea si se aloca mai multi bani inseamna ca se vor aduce autobuze bune , la asa pret cred ca v-or fi chiar Conecto Smile 

TheBoss

Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 21
Localizare : Ploiesti

Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  Catalin.C la data de Octombrie 30th 2013, 10:39 pm

De ce am impresia că vom avea parte de așa ceva? Vă mai amintiți de acea reclama cu CityBus-ul cu perdele? Ei bine, ăsta arată mai bine. Laughing Acum, serios, arata foarte bine. Decât să circulăm cu Ikarus? Laughing

Autobuze noi în Râmnicu Vâlcea  
Digi24.ro
29.10.2013 14:20

Autorităţile din Râmnicu Valcea au cumpărat opt autobuze noi. Parcul auto existent este vechi şi slab dotat, aşa că municipalitatea a organizat o licitaţie câştigată de un producător din China. La predarea autobuzelor a fost prezent şi ambasadorul Chinei la Bucureşti.

Pentru fiecare dintre cele opt autobuze noi aduse în Râmnicu Vâlcea, reprezentanţii companiei de transport public au plătit 160.000 de euro.

“După părerea mea, cred că sunt mai frumoase decât cele care circulă în Bucuresti şi acolo preţul este peste 200.000 de euro. Pentru că sunt mai ieftine, pentru că s-au oferit condiţii mult mai bune pentru garanţie, noi am obţinut garanţie pentru trei ani de zile", a spus Ion Popescu, director societate de transport public.

Mihai Gheorghiu este şofer de autobuz de mai bine de 20 de ani. Este încântat de dotările maşinilor şi abia aşteaptă să fie înmatriculate, pentru a putea fi scoase pe traseu.

“După câte am înţeles, au căldură mai bună, aer condiţionat, euro 5, reglaje şi tot ce trebuie, scaun cu încălzire pentru şofer. Multe facilităţi şi pentru călători şi pentru şofer”, spune Mihai Gheorghiu, şofer autobuz.

Vâlcenii au primit cu bucurie vestea şi spun că ar fi nevoie chiar de mai multe.

“Un lucru bun, dar pe lânga cele opt, poate la anul mai vin încă opt", a spus un bărbat.

Reprezentanţii firmei de transport în comun vor să mărească parcul auto anul viitor, prin achiziţionarea altor şapte autobuze, însă nu se ştie încă dacă bugetul local va permite acest lucru. Râmnicu Vâlcea are o populaţie de aproximativ 100.000 de locuitori şi 38 de autobuze de transport în comun.

Video cu vehiculele aici: http://www.digi24.ro/Stiri/Regional/Digi24+Craiova/Stiri/Autobuze+noi+in+Ramnicu+Valcea
avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Autobuz in probe???

Mesaj  BogdanPetrini la data de Decembrie 9th 2013, 8:33 pm

Eram azi in tramvai pe Republicii in zona Mega Image in jurul orei 13.20. Trecuse spre Nord un autobuz mov, fara niciun insemn al vreunei firme. Avea nr PH 50 BRP. Stie cineva ceva daca era in probe sau e doar un particular? L-am observat tarziu asa ca l-am vazut doar din lateral, deci nu stiu daca avea vreun afis pe parbriz. Cert e ca avea calatori si a oprit in statia de la Mega Image.
avatar
BogdanPetrini
Co-Administrator

Mesaje : 337
Data de inscriere : 13/09/2013
Varsta : 20
Localizare : Ploiesti, PH, RO

Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  Catalin.C la data de Decembrie 10th 2013, 3:26 pm

Nu, acela este particular. Smile
avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  Adrian.B la data de Decembrie 11th 2013, 5:47 pm

bogdanptr97 a scris:Eram azi in tramvai pe Republicii in zona Mega Image in jurul orei 13.20. Trecuse spre Nord un autobuz mov, fara niciun insemn al vreunei firme. Avea nr PH 50 BRP. Stie cineva ceva daca era in probe sau e doar un particular? L-am observat tarziu asa ca l-am vazut doar din lateral, deci nu stiu daca avea vreun afis pe parbriz. Cert e ca avea calatori si a oprit in statia de la Mega Image.

Este un autobuz SETRA. Si-ar dorii TCE sa ia unul d-ala Smile)

Adrian.B
Vizitator


Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  Catalin.C la data de Decembrie 11th 2013, 6:56 pm

Ăsta e. Imaginați-vi-l mov Laughing

avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  TheBoss la data de Decembrie 11th 2013, 9:26 pm

Si inca acela e model mai vechi...cam asa arata un model mai nou cum ar fi SETRA S 415 NF   Smile Dar n-avem noi noroc de asa ceva...



TheBoss

Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 21
Localizare : Ploiesti

Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  Catalin.C la data de Decembrie 11th 2013, 11:16 pm

Mie mi se pare că a preluat o sumedenie de caracteristici de la Citaro 2013. Uită-te doar la finisajul de deasupra roților şi la faruri. Seamănă destul de mult. Nu ştiu cine a apărut primul, însă Citaro a avut parte de mai multă publicitate, aşa că înclin către el.  Cool
avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  TheBoss la data de Decembrie 12th 2013, 9:56 pm

Da am vazut si eu ca au mai multe caracteristici comune...si la spate seamana putin cu Citaro...Afisajul electronic de pe spate si stopurile mici din lateralele
afisajului sunt la fel...insa modelul acesta de Setra a fost declarat autobuzul anului 2009 asa ca e clar cine e " vinovat" de unele asemanari ( e si de asteptat fiind germane ambele marci)...bine ca Citaro vine si cu unele elemente moderne...E mai cunoscut Mercedes-ul fiindca Setra sunt axati si cunoscuti mai mult pentru autocare , autobuze am vazut ca nu produc articulate ci cu dimensiuni intre 9 si 15 metri si in special in varianta de 2 usi... Dar la o licitatie cum e aceasta pe care a publicat-o T.C.E unde pun accent pe pret Setra-ul fiind model aparut de mai bine de 5 ani ar castiga probabil la pret...

asta e site-ul oficial Setra unde au date despre autobuze

http://www.setra.de/

TheBoss

Mesaje : 224
Data de inscriere : 23/08/2012
Varsta : 21
Localizare : Ploiesti

Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  Catalin.C la data de Decembrie 22nd 2013, 11:12 pm

Se pare ca VOLVO poate concura si el la licitatie. Sa speram ca a auzit de TCE Ploiesti. Laughing

Volvo trece la Euro 6

Producătorul suedez s-a aliniat în această toamnă la standardul Euro 6 cu toate modelele sale de serie pentru Europa. Compania a implementat un nou program de producție, care are ca rezultat autobuze cu emisii și consumuri reduse.

Cea mai mare schimbare este introducerea a trei motoare diesel Euro 6 complet noi, de 5, 8 și 11 litri, care acoperă o plajă de putere între 240 și 460 CP. Pasul dintre Euro 5 și Euro 6 presupune reducerea emisiilor de oxizi de azot cu 87% și înjumătățirea celor de particule. În același timp, consumul de carburant și emisiile de CO2 vor fi reduse, grație inovațiilor tehnice și a greutății reduse a motoarelor și șasiurilor. De asemenea, reducerea consumului este obținută prin folosirea motorului potrivit pentru fiecare vehicul.

Autocarele Volvo 9700 și Volvo 9900 sunt echipate acum cu un motor de 11 litri, care va furniza aceeași putere ca vechiul motor Euro 5 de 13 litri, reducând însă consumul cu 2%. Motorul de 11 litri îndeplinește standardul Euro 6 grație unor tehnologii precum reducerea catalitică selectivă SCR și un filtru de particule diesel.

Noua versiune de 8 litri înlocuiește motoarele curente de 7 și 9 litri și va echipa autobuzul interurban Volvo 8900 și autocarul Volvo 9500. Față de motorul de 8 litri, noul propulsor oferă performanțe sporite, zgomot redus și un consum mai mic cu aproximativ 4%.

Autobuzele hibrid Volvo vor primi noul motor de 5 litri și 240 CP. Spre exemplu, modelul Volvo 7900 Euro 6 Hybrid are un consum cu până la 45% mai mic față de un autobuz diesel Euro 5. Propulsorul de 5 litri va înlocui și actualul motor de 9 litri de pe autobuzele cu etaj, cu o scădere a consumului de peste 10%.

http://www.cargomagazin.com/bus/numarul211/volvo-trece-la-euro-6.html
avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Re: SONDAJ: Ce model credeți că ar trebui să circule în Ploiești?

Mesaj  Catalin.C la data de Iulie 28th 2014, 4:37 pm

Noul IRIZAR I2E



Irizar, unul dintre cei mai mari producatori de autocare din Spania, continua proiectul vehiculelor integrale - demarat in 2009 - prin lansarea primul autobuz urban 100% electric. Modelul i2e este dezvoltat in colaborare cu Jema, compania din cadrul grupului spaniol responsabila cu sistemele electrice, iar trei unitati au intrat deja in teste in Barcelona si San Sebastian, ca parte a proiectului european ZeEus.

Autobuzul a fost prezentat oficial in San Sebastian, chiar pe malul Oceanului Atlantic, iar ziaristii, clientii si oficialitatile au putut face si prima plimbare la bordul i2e. Acesta a fost proiectat pentru a oferi o autonomie de 200-250 km, in functie de ciclul de conducere si de conditiile meteorologice. Doar cinci ore de incarcare a bateriei sunt suficiente pentru a asigura intre 14 si 16 ore de functionare in conditii de trafic intens, la o viteza medie de 17 km/ora.
Irizar i2e este propulsat de motorul electric Siemens DB 2016, care are o putere nominala de 230 kWh si putere maxima de 376 kWh. Sistemul de management al energiei, dezvoltat de Jema, optimizeaza raportul dintre baterie si super-capacitori, astfel incat nivelul de incarcare sa fie optim pentru amandoua sursele de energie, prelungindu-le astfel durata de viata si reducand costurile de operare. De altfel, eficienta sistemului este foarte mare, de 65-70%.
Pana in 2016, Irizar si-a propus sa construiasca o noua fabrica, unde sa fie produs dedicat autobuzul electric. Valoarea totala a investitiei se ridica la 60 de milioane de euro.

Sursa: www.traficmedia.ro
avatar
Catalin.C
Admin

Mesaje : 3147
Data de inscriere : 08/03/2011
Varsta : 21
Localizare : Ploiești

http://www.transploiesti.ro

Sus In jos

Pagina 3 din 3 Înapoi  1, 2, 3

Sus

- Subiecte similare

 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum